Menu-new
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דיגיטל קריאייטיב - מדיה 4

חנות וירטואלית

בנייה ופיתוח אתרי מכירות

הקמת חנות וירטואלית

הקמה ופיתוח חנות וירטואלית, חנות אינטרנטית ואתרי מכירות

הגיע הזמן להקים חנות וירטואלית לעסק! אנו בונים אתרי מסחר אלקטרוני וחנויות און-ליין מרהיבות. החנות האינטרנטית מעניקה לבעל העסק מגוון יכולות כגון: ניהול מוצרים והזמנות, מכירה של מוצרים פיזיים ודיגיטליים, מנויים, סליקה, קופונים, ניהול מלאי ועוד. אנו שמים דגש על עיצוב החנות וחווית משתמש בהתאמה לאופי המותג. אנו ניצור חנות אינטרנטית המשלבת טכנולוגיות חדישות, ידודותית למכשירי סלולר ומותאמת למנועי החיפוש.

דיגיטל קריאייטיב - מדיה 5
בניית חנות וירטואלית לעסקים

מה זה חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית או כפי שנקראת על ידינו: חנות אינטרנטית, אתר מכירות, חנות און-ליין וכו' איננה חנות פיזית ואינה מחייבת קיומה של חנות פיזית. החנות הוירטואלית, היא למעשה אתר אינטרנט רגיל המכיל דפי HTML תחת שם דומיין DOMAIN NAME.

חנות אינטרנטית היא אתר אינטרנט המכיל יכולות שונות של מסחר אלקטרוני, "וירטואלי". מכלול היכולות האלו למעשה מהווה אתר מכירות אינטרנטי. 

הפעילות העסקית של המסחר דרך החנות הוירטואלית נקראת מסחר אלקטרוני E-Commerce. מסחר אלקטרוני הוא למעשה מסחר וביצוע עסקאות מסחריות באופן אלקטרוני, באמצעות תקשורת מחשוב ורשת האינטרנט.

באמצעות אינטגרציה למסופי סליקה וחברות אשראי שונות אנו מאפשרים רכישת מוצרים על ידי כרטיסי אשראי או באמצעות PayPal דרך האתר. רכישת המוצרים מתאפשרת מכל מקום בעולם דרך כל מחשב וסמארטפון בעלי גישה לרשת האינטרנט.

את הקמת אתר המכירות אנו מבצעים במערכת הוורדפרס (WordPress.Org) מערכת לניהול תוכן. בהתאם לכך אנו משתמשים בתוסף ווקומרס, המאפשר את פיתוח מערכת המסחר באתר.

החנות האינטרנטית מעניקה לך מגוון יכולות שליטה וניהול

הקמת חנות וירטואלית​
אתר מכירות

מומחים בהקמת חנויות וירטואליות מותאמות עם מגוון יכולות מתקדמות

התאמה למנועי חיפוש SEO:

התאמה וקידום אורגני של האתר במנועי החיפוש. תהליך האופטימיזציה לאתר מתבצע על ידי התאמת התוכן למנועי החיפוש , שיפור והתאמת תוכן בעמוד ומחוץ לעמוד וכן התקנת פלאגינים יעודיים סכמות ועוד..

תמחור משלוחים:

המערכת מאפשרת לנו להגדיר ולתמחר משלוחים בזמן אמת באתר. החישוב יכול להתבסס על סכום המוצרים בעגלת הקניות, כמות המוצרים או אזורי השילוח.

מבצעים וקופונים:

אחת היכולות השיווקיות החזקות ביותר של חנות און-ליין היא ניהול מבצעים וקופונים. המערכת מאפשרת לייצר ולתזמן מבצעים וקופונים בחנות.

כרטיסי מתנה דיגיטליים:

כרטיסי מתנה דיגיטליים בתשלום (גיפט-קארד) למימוש באתר. על ידי הוספה של מערכת כרטיסי מתנה ניתן למכור באופן וירטואלי כרטיסי מתנה נוחים לשימוש בחנות ולייצר יותר הכנסות. כרטיסי הביקור מאפשרים ליצור קוד מותאם לכל קוד קופון, שליחת כרטיס מתנה לדואר אלקטרוני לבחירה והוספת ברכה מותאמת אישית.

שדרוג מכירה באמצעות Up Selling:

כאשר הגולש מתעניין במוצר מסוים, מערכת החנות מאפשרת להציע שדרוגים ותוספות של מוצרים נלווים בהתאם למוצר שנבחר על ידי הגולש. על ידי כך נוכל להגדיל את סל הקניות ואת "ממוצע הרכישה ללקוח" באתר.

שדרוג מכירה באמצעות Cross Selling:

מנגנון זה מאפשר להציג מוצרים בהם חשובה ההתאמה הטכנית למוצר הראשי. לדוגמא: אם מדובר במוצר מקטגוריה מסוימת , הרי שנוכל להתאים לו מוצר משלים מאותה קטגוריה או לפי פרמטרים שאותם נקבע.

החזרת לקוחות שביצעו נטישת עגלה:

החנות הווירטואלית מאפשרת לנו לקבל מידע אודות לקוחות שנטשו עגלה ולפנות אליהם בדוא"ל אוטומטי, לשלוח להם קופון הנחה ולדרבן אותם לבצע קנייה.

מערכת דוחות אנליטיקה לחנות ה E-Commerce:

החנות הוירטואלית, אתר מכירות יכול לספק מענה לניהול בקרה ואנליטיקה. מערכת דוחות סטטיסטיים למעקב אחר הזמנות, עסקאות, מוצרים, מלאי, לקוחות ועוד. המערכת מספקת דוחות ונתונים אנליטיים שונים לגבי האספקטים הקשורים למסחר האלקטרוני. בנוסף, ניתן להטמיע קודי מעקב נוספים לאנליטיקה מתקדמת של גוגל ופייסבוק, כמו מעקב אחר המרות "מעקב אחר הוספה לסל", "מעקב לאחר רכישה" ועוד.

טופס פנייה לחנות וירטואלית

טופס פנייה

חנות וירטואלית

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן