Menu-new
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דיגיטל קריאייטיב - מדיה 4

שלבי עבודה בבניית אתר אינטרנט

שלבי עבודה מרכזיים בבניית אתר אינטרנט

כשאר ניגש לתהליך בניית אתר אינטרנט רצוי לחלק את תהליך העבודה למספר שלבים. לפניכם מובאים שלבים עיקריים ומהותיים בתהליך. אלו הם שלבי עבודה בבניית אתר אינטרנט!

שלבי עבודה בבניית אתר אינטרנט
תוכן עניינים

אפיון האתר

אפיון 20%

השלב הראשון בשלבי עבודה בבניית אתר אינטרנט הוא אפיון האתר. אפיון הוא שלב חשוב בתחילת פיתוח מערכת חדשה, קרי, אתר אינטרנט. לאחר שהוחלט על פיתוח של אתר או שינוי של אתר קיים, נדרש להגדיר מה האתר אמור לעשות. במילים אחרות, אילו שירותים האתר, המערכת תספק למשתמשים שלה. תחילה נבודד את הפונקציה הבסיסית ביותר אותה האתר אמור לבצע ונתקדם משם. לדגומה, אתר תדמית, אתר בלוג, אתר חנות וירטואלית למסחר אונליין ועוד. את אוסף הדרישות נרכז מסמך שנקרא "אפיון אתר". במידה ועדיין לא קיים אפיון – השלב הראשון אותו נבצע הוא יצירת האפיון. דרישות האפיון מכילה את הפונקציות השונות באתר, שירותים, מסגרת זמני עבודה וקווים מנחים נוספים.

פיתוח, עיצוב וחווית משתמש

חווית משתמש 40%

בשלב עיצוב ופיתוח האתר נתמקד בשפה הויזואלית של האתר ובתוכן. בשלב זה נעצב את ממשק המשתמש (UI) וחווית המשתמש (UX) ונגדיר את היעדים, זמן השקת האתר ונזקק את שפת המותג והערכים לשפה ויזואלית עיצובית שתשולב עם השפה העיצובית הקיימת. 

בניית האתר

בניית אתר 60%

בשלב זה יוצרים את האתר בסביבת עבודה "סגורה".  בשלב זה בונים את האתר, מטמיעים ומשלבים את התוכן והעיצוב. הופכים את המערכת לאתר מתפקד. אופן האחסון והשקת האתר לאינטרנט, תלוי בסביבת העבודה בה יוצרים את האתר. 

ביצוע בדיקות איכות לאתר (QA)

בדיקות איכות 80%

אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא ביצוע בדיקות לאורך כל שלבי העבודה בבניית אתר אינטרנט. החל מתהליך הבנייה רצוי לבצע בדיקות של תפקוד האתר בכדי לאתר שגיאות ותקלות. לאחר שתהליך הבנייה מסתיים ועד למועד השקת האתר רצוי לבצע גם בדיקות איכות (Quality Assurance), בדיקות מהירות ובדיקות רספונסיביות למובייל. במועד הגשת האתר אנו שואפים להגשת אתר מתפקד בעל יכולות טעינה קצרות ותאימות מלאה למכשירים ניידים (מובייל)

אינטגרציה לגוגל קונסול

אינטגרציה למנועי החיפוש 100%

חשוב לבצע לאתר אינטגרציה למערכות גוגל קונסול וגוגל אנליטיקס. כשאר האתר מוכן ולמעשה "חי" (Live) אנו רוצים לאפשר ללקוחות פוטנציאליים או גולשים מזדמנים להיחשף לאתר במנוע החיפוש גוגל. נבצע זאת  ע"י אינטגרציה לגוגל קונסול, בכך אנו למעשה מחברים את האתר שלנו למסד הנתונים העצום של גוגל. כתוצאה מכך גולשים שיחפשו את האתר שלנו ימצאו אותו בתוצאות החיפוש.

Facebook
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן