דיגיטל קריאייטיב - מדיה 4

מיתוג לעסק

מיתוג ושיווק לעסקים

כנראה שאין יותר חשוב מאשר מיתוג לעסק, מה שיוביל אתכם בדרככם העסקית בשנים הבאות. המיתוג יגיד מי אתם, ישדר את המסר השיווקי הנכון לקהל היעד ועוד. כל עוד אתם רוצים לדייק את המיתוג והשיווק של בית העסק, תמיד תוכלו להסתייע במקצוענים העוסקים בתחומים אלו. בואו נכיר במה מדובר.

החשיבות של מיתוג לבית העסק היא רבה. בהחלט אפשר להגיד שעסק “יקום וייפול על נושא של מיתוג”. ממש כך, המיתוג יכול לבנות נכון בית עסק, בעוד שמיתוג לא נכון יכול גם לגרום לעסק להיפגע. מאחר שאף בעל עסק לא מעוניין בפגיעה במוניטין שלו, בעלי עסקים תמיד יקפידו על מיתוג נכון לעסקים שלהם. אם כך, מה הוא מיתוג נכון? בואו נתחיל בזירה האינטרנטית.

מיתוג לעסק -אתר ומוצרים ממותגים
תוכן עניינים

מה חשוב לדעת כאשר מעוניינים למתג ולשווק עסקים

בבואכם למתג את בית העסק, תוכלו לבחור בין זירות פרסום ושיווק שונות. החל מפלטפורמות אינטרנטיות , דרך שלטי חוצות ועד פרסום בטלוויזיה וברדיו, הכול אפשרי. אבל יחד עם זאת שהכול אפשרי, האם זה אומר שהכול אפקטיבי ויעיל? לחלוטין לא. אחת הטעויות הגדולות שבתהליכים של מיתוג לעסקים, היא הטעות של פיזור יתר בפלטפורמות שונות. מה שנקרא – “תפסת מרובה לא תפסת”.

חשוב להבין, אנחנו לא טוענים שיש לתקוף זירה פרסומית אחת בלבד ולשכוח מהאחרות. להיפך, ההמלצה הגורפת בדרך כלל תהיה פרסום ושיווק במספר זירות ופלטפורמות פרסום. זאת בהתאם לאופי המותג קהל היעד חוזקות חולשות ועוד. יחד עם זאת, צריך לצלוח את התהליכים האלו באופן מבוקר ותחת בקרה של מקצוענים.

במי אני מסתייע בכדי למתג בית עסק קטן וגדול?

מיתוג עסקים מתבצע על ידי חברות למיתוג לעסקים וקידום, חברות שיווק באינטרנט לעסקים, חברות פרסום לעסקים קטנים וגדולים ועוד. כל עוד אתם מעוניינים לאתר את המקצוענים שלכם למיתוג העסק, בימינו קל מאוד לעשות זאת אונליין.

בתחילת התהליך אנו ממליצים על בחינת מספר פרמטרים. קודם כל, יש לבדוק את האתר ואת תיק העבודות של אותה חברת למיתוג ושיווק לעסקים באינטרנט. תוכלו להתרשם ולסקור את תיקי העבודות של החברות השונות, מה שייתן לכם פרספקטיבה חדשה בנושא. בנוסף, חשוב ליצור שפה משותפת והבנה עם בעל המקצוע, שכן הבנה הדדית ותקשורת טובה היא המפתח לשביעות רצון מתהליך המיתוג.

מה אני בודק כשאני בוחן תיקי עבודות של חברות מיתוג ושיווק?

לאחר שתסקרו תיקי עבודות שונים, אתם תוכלו להבין למשל מה ההבדלים בין השפות הוויזואליות השונות. בעולם העיצוב, המיתוג והשיווק קיים מושג הנקרא “שפת עיצוב”, או גם “שפה ויזואלית”. כשאתם בוחנים פרויקט מיתוג של עסק מסוים,כדאי לבדוק את האחידות בשפה העיצובית. אחידות זו עשויה לכלול את התאמת הלוגו לאופיו של בית העסק, אחידות בשפה הגרפית ועוד.

בשורה התחתונה, מיתוג לעסק עשוי לכלול עיצוב ובניית אתרים, כמו כן עיצוב חוויית משתמש באתר (UX\UI), בניית אתר מ-0, שיווק בפלטפורמות האינטרנטיות ועוד. זאת ועוד, מיתוג לעסקים תמיד חייב לכלול את האפיון המדויק ביותר של בית העסק.

הבנתי מה הוא מיתוג לעסקים, כעת היכן אני מתחיל?

רגע לפני שמתחילים בתהליכי שיווק, קידום ומיתוג לעסקים, חשוב לבצע מספר שלבים:

  • לאפיין את קהלי היעד
  • לאפיין את המסר השיווקי של בית העסק
  • למונת את יתרונותיו וחסרונותיו על פני המתחרים

כל אלו הם מחקרים מקדימים אשר נדרשים כאשר יש צורך למתג ולשווק עסק. כל עוד יש צורך למתג בית עסק מסוים, זה בעצם יהיה אחד מהשלבים הראשוניים – אפיון תהליך המיתוג והשיווק.

קראו גם על ” שלבים מרכזיים בבניית אתר אינטרנט

אם אתם צריכים מידע נוסף וחשוב לכם לקבל אותו ממקצוענים בתחומי מיתוג, קידום ושיווק, אנחנו כאן עבורכם למטרת ייעוץ חינמי. חברת דיגיטל קריאייטיב מתמחה בתחומי בניית אתרים, עיצוב אתרי אינטרנט, הקמת חנויות אינטרנטיות, מיתוג עסקים, שיווק וקידום אתרים ועוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email