אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

כאשר אנו מבצעים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) אנו משתמשים בתוכן האתר ויוצרים תוכן שיווקי חדשני. אנו למעשה נבצע אופטימיזציה בתוך הדף ומחוץ לדף. תהליך האופטימיזציה למנועי החיפוש,  Search Engine Optimization, מתחיל כבר בשלב הראשון, אפיון האתר ומלווה את כל תהליך הבנייה והפיתוח ועד מסירת האתר ללקוח. בתהליך האופטימיזצייה אנו נעזרים במגוון טכניקות וטכנולוגיות בכדי שתפיקו את המיטב ממנועי החיפוש השונים. שפרו את התוכן שלכם עוד היום! 

אודות דיגיטל קריאייטיב

מה זה אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)?

אופטימיזציה למנועי חיפוש, או בקיצור SEO, מתייחס לביצוע אופטימיזציה של דפי אינטרנט בכדי לגרום להם להגיע למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל או מנועי חיפוש אחרים. אופטימיזציה למנועי חיפוש מתמקדת בשיפור הדירוג בתוצאות החיפוש האורגניות – ללא תשלום למנוע החיפוש.

האלגוריתם של גוגל

דירוג תוצאות החיפוש נקבע על ידי האלגוריתם של גוגל. למרות שהאלגוריתם של גוגל סודי, שנים של קידום אתרים ומעקב אחר השינויים בעדכוני האלגוריתם של גוגל הניבו מספר תובנות לגבי גורמי הדירוג החשובים. ניתן לחלק את הגורמים באלגוריתם של גוגל לשתי קטגוריות עיקריות:

  • גורמי SEO בתוך הדף

הדירוג של אתר האינטרנט נקבע בחלקו על ידי גורמים באתר. גורמי SEO בתוך הדף הם כל אותם הדברים שאנו יכולים להשפיע עליהם מתוך אתר האינטרנט. גורמים אלה כוללים היבטים טכניים לדוגמה: איכות הקוד, מהירות האתר וגם, היבטים הקשורים לתוכן, כגון, מבנה האתר או איכות התוכן. כל אלה הם גורמים מכריעים בשיפור ההתאמה למנועי החיפוש

  • גורמי SEO מחוץ לדף

בנוסף לגורמי קידום אתרים בעמוד, ישנם גורמים נוספים המשפיעים על הקידום מחוץ לאתר. גורמים אלה כוללים קישורים מאתרים אחרים, פעילות ברשתות החברתיות ופעילויות שיווק אחרות על ידי צד ג’.

באילו טכניקות אנו משתמשים להתאמת האתר למנועי החיפוש?

  • תגי כותרת (Title Tags): שימוש בתגי כותרת מותאמים בכל דפי האתר.
  • תיאורי מטא (Meta Descriptions): מטא תיאור בכדי לשפר את תצוגת תוצאות החיפוש של כל דף.
  • תגי כותרות משנה (Heading Tags): שימוש בכותרות משנה והיררכיה באתר.
  • אופטימיזציה למחרוזת URL : מחרוזות URL יעילות למטרת SEO, קצרה ותמציתית ככל הניתן.
  • תוכן ידידותי ובעל ערך למשתמש: עריכה והגשה של תוכן קריא וידידותי המספק ערך למבקרי האתר
  • קישורים פנימיים: קישורים פנימיים ומבנה האתר הינם כלי חשוב לשיפור חווית המשתמש. אך גם לאותת לגוגל על מבנה האתר ולהקל על סריקתו.
  • אופטימיזציה של תמונות למנועי חיפוש: התאמת “ביטוי המפתח” כטקסט אלטרנטיבי וכותר התמונה
  • התאמה למובייל: התאמת מלאה של האתר למכשירי המובייל, רספונסיביות לגדלי המסכים שונים חשובה לצורך דירוג גבוה.
  • מהירות האתר: גוגול מקנה משקל הולך וגובר לשיפור מהירות האתר כפקטור במיקום האתר בתוצאות החיפוש.
  • תוכן כפול: הימנעות מיצירת תוכן כפול באתר.
  • בניית קישורים באופן אורגני: יצירת רשתות חברתיות חזקות המקשרות לאתר.
  • Sitemaps והגשת כתובות האתר לגוגל: יצירת מפת אתר דינמית HTML. הגשת מפת האתר לגוגל קונסול.
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דיגיטל קריאייטיב

בניית אתרים, קידום אורגני, קידום ממומן, אופטימיזציה לאתרים