דיגיטל קריאייטיב - מדיה 4

אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה לאתרים

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

אופטימיזציה לגוגל ומנועי חיפוש

כאשר אנו מבצעים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) אנו משתמשים בתוכן האתר ויוצרים תוכן שיווקי חדשני. אנו למעשה נבצע אופטימיזציה בתוך הדף ומחוץ לדף. תהליך האופטימיזציה למנועי החיפוש,  Search Engine Optimization, מתחיל כבר בשלב הראשון, אפיון האתר ומלווה את כל תהליך הבנייה והפיתוח ועד מסירת האתר ללקוח. בתהליך האופטימיזציה אנו נעזרים במגוון טכניקות וטכנולוגיות בכדי שתפיקו את המיטב ממנועי החיפוש השונים. שפרו את התוכן שלכם עוד היום! 

דיגיטל קריאייטיב - מדיה 5
אופטימיזציה למנועי חיפוש

מה זה אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)?

אופטימיזציה למנועי חיפוש, או בקיצור SEO, מתייחס לביצוע אופטימיזציה של דפי אינטרנט בכדי לגרום להם להגיע למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל או מנועי חיפוש אחרים. אופטימיזציה למנועי חיפוש מתמקדת בשיפור הדירוג בתוצאות החיפוש האורגניות – ללא תשלום למנוע החיפוש.

אופטימיזציה למנועי החיפוש וקידום ממומן בגוגל
דיגיטל קריאייטיב בניית אתרים מתקדים

באילו טכניקות אנו משתמשים להתאמת האתר למנועי החיפוש?

גורמים עיקריים המשפיעים על הדירוג בתוצאות החיפוש בגוגל

האלגוריתם של גוגל: דירוג תוצאות החיפוש נקבע על ידי האלגוריתם של גוגל. למרות שהאלגוריתם של גוגל סודי, שנים של קידום אתרים ומעקב אחר השינויים בעדכוני האלגוריתם של גוגל הניבו מספר תובנות לגבי גורמי הדירוג החשובים. ניתן לחלק את הגורמים באלגוריתם של גוגל לשתי קטגוריות עיקריות:

הדירוג של אתר האינטרנט נקבע בחלקו על ידי גורמים באתר. גורמי SEO בתוך הדף הם כל אותם הדברים שאנו יכולים להשפיע עליהם מתוך אתר האינטרנט. גורמים אלה כוללים היבטים טכניים לדוגמה: איכות הקוד, מהירות האתר וגם, היבטים הקשורים לתוכן, כגון, מבנה האתר או איכות התוכן. כל אלה הם גורמים מכריעים בשיפור ההתאמה למנועי החיפוש

בנוסף לגורמי קידום אתרים בעמוד, ישנם גורמים נוספים המשפיעים על הקידום מחוץ לאתר. גורמים אלה כוללים קישורים מאתרים אחרים, פעילות ברשתות החברתיות ופעילויות שיווק אחרות על ידי צד ג’.

דיגיטל קריאייטיב - מדיה 4

שלחו הודעה תענו בהקדם!