דיגיטל קריאייטיב - מדיה 4

כתיבת תוכן לאתר

אופטימיזציה לאתרים

כתיבת תוכן לאתר אינטרנט והחשיבות שבתכנים איכותיים

בין אם נקרא לשירות זה כתיבת תוכן, כתיבת מאמרים או כתיבת תכנים ל-SEO. שירות נדרש והכרחי בימינו. שלל תהליכי קידום אתרים שונים מתבססים על המילה הכתובה. מעבר לכך, תכנים חשובים גם בכדי לעניין ולסקרן את הגולש באתר.
בואו נדבר על כתיבת תוכן, על שמושים שונים בתוכן ועוד.

דיגיטל קריאייטיב - מדיה 5
כתיבת תוכן לאתר

אין ספק, העולם מתבסס על המילה הכתובה. בין אם אתם רוכשים מוצר או שירות, כשתבקרו באתר אינטרנט, אתם תמיד תבחינו בחשיבות שבמילה הכתובה. אם האתר אינו מספק את הערך המוסף הנכון, אתם בדרך כלל תינטשו אותו די מהר.

אם כך, מה חשוב לדעת על כתיבת תוכן ובמה תוכן יסייע לנו? האם נהוג להטמיע תוכן באתר המותג ולשכוח ממנו? או שמא צריך להקפיד לעדכן אותו? הנה כל המידע, מאת צוות המומחים של חברת דיגיטל קריאייטיב – בנית אתרים, שיווק וקידום לכל סוגי העסקים.

למה חשוב להקפיד על כתיבת תוכן איכותי באתר?

רוב רובם של האנשים המקימים אתרי אינטרנט חולקים את אותו חלום נכסף, החלום של טיפוס מעלה בתוצאות החיפוש של גוגל. בכדי להיות מדורגים גבוה מבחינת גוגל, אתם צריכים לעבור בהצלחה את ה”מבחנים” השונים שמבצעים האלגוריתמים של גוגל.

לגוגל יש מעין “עכבישים” (Crawlers) עם עשרות מיליוני זרועות דיגיטליים אשר בודקים נתונים שונים בין אתרי האינטרנט. כשהאלגוריתמים של גוגל מסמנים אתכם בתור אתר איכותי, לרוב מה שיקרה זה דירוג חיובי במנועי החיפוש. במילים אחרות, תוכלו לטפס בדירוג שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל.

Blog-Writing
צור קשר - דיגיטל קריאייטיב

האם האלגוריתמים של גוגל בודקים גם תוכן באתר?

האלגוריתמים של גוגל בודקים קישורים נכנסים לאתר, קישורים בתוך האתר, קישורים יוצאים מהאתר, בודקים קודים של אבטחה, זמני מהירות האתר ועוד. למעשה, כל עוד יש לכם אתר אינטרנט באוויר והוא מאונדקס בגוגל, האלגוריתמים של גוגל בודקים אתכם מ-א’ ועד ת’. וכן, הם גם בודקים את התוכן שיש לכם באתר האינטרנט.

התוכן באתר שלכם אמור לספק ערך לקורא, ואין ספק שהוא מהווה מעין צינור עבור מיקוד מסרים לגולש. במילים אחרות, התוכן שלכם לא יכול להיות רובוטי אשר מבוסס נטו על ביטויי ומילות חיפוש. אם תכתבו תוכן שהוא נטו עבור קידום לגוגל, יש סיכוי טוב שתסומנו בתור אתר לא מספיק איכותי.

על מה נשים את הדגש כשנכתוב תוכן לאתר?

עדיף שהתוכן יהיה אינפורמטיבי ועשיר, שישאיר את הגולש באתר שלכם. טיפ קטן מאיתנו, אם אתם משווקים מוצר וכותבים עליו בבלוג שלכם, תשלבו מחירים גם בתוכן. כמובן, זה רלוונטי גם לגבי שיווק ומכירת שירותים שונים, לא רק מוצרים.

עוד דבר, יהיה חשוב לשים את הדגש הנכון על ביטויי החיפוש ומילות החיפוש בתחומכם. אל תעמיסו יותר מדי מילות חיפוש בציפייה שזה יביא לכם טראפיק (Traffic) – תנועת גולשים לאתר. ההמלצה שלנו היא שילוב נכון ואורגני של מילות החיפוש בתוכן.

שימושים נוספים לתוכן חוץ מפרסומו באתר המותג

מעבר להטמעת התוכן באתר המותג, יש אופציות נוספות.

  • פרסום כתבות יח”צ במגוון אתרים
  • לבנות מערכי לינקים בעזרת תכנים ופרסומים באתרים שונים
  • לפרסם את התוכן ברשתות החברתיות.

כיצד זה יסייע לכם? זה עשוי לחזק את ה-SEO באתר שלכם. קישורים נכנסים מאתרים נבחרים ומרשתות חברתיות יחזקו את סמכות הדומיין (Domain Authority) שלכם בעייני גוגל.

דיגיטל קריאייטיב יוצרים תוכן איכותי לאתרי אינטרנט

אנחנו מזמינים אתכם להימנות בין לקוחותינו הקבועים. חברת דיגיטל קריאייטיב מספקת את כלל השירותים הדיגיטליים תחת קורת גג אחת, לרבות כתיבת תוכן איכותי לאתרי אינטרנט. צרו עמנו קשר וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לכתיבת מאמרים ותכנים.

פנייה מהירה! קבלו הצעת מחיר משתלמת!

פנייה מהירה!
קבלו הצעת מחיר משתלמת!