דיגיטל קריאייטיב - מדיה 4

אסטרטגיה עסקית להתמודדות עם משבר

עסקים במשבר: אסטרטגיה עסקית להתמודדות עם משבר

רגע לפני שמרימים ידיים וסוגרים את בית העסק בעקבות משבר. האם שקלתם לתכנן אסטרטגיית יציאה ממנו תוך קבלת סיוע מקצועי? לא מעט בעלי עסקים חווים תקופות משבר! מה שעשוי להוביל אותם להמציא את עצמם מחדש ואפילו לגרום להגדלת היקף הפעילות העסקית? אסטרטגיה עסקית להתמודדות עם משבר! אתם נמנים בין המוותרים או בין העיקשים?

אסטרטגיה עסקית להתמודדות עם משבר
תוכן עניינים

בדומה לאנשים, גם עסקים עשויים לחוות משברים. כשבית העסק חווה משבר עסקי, כמובן שבעל העסק אף הוא יחווה משבר משל עצמו. המשבר יהיה כנראה רגשי ונפשי, כלכלי ועסקי. במקרים מסוימים, אפילו משפחתי. אין ספק, תקופות משבר הן תקופות שעשויות להיות מורכבות למדי, מה שמחייב כמובן אסטרטגיית יציאה מהתקופות האלו.

במילים אחרות, נכון שבא לכם להתעורר מחר בבוקר ולגרום לכל הצרות להיעלם. אבל מצד שני, אסטרטגיה עסקית להתמודדות עם משבר, כלומר, נקיטת תהליכים מבוקרים וצעדים מושכלים, זה מה שיוביל אתכם בד”כ ליציאה נכונה מהתקופה האפלה אליה נקלעתם.

הסתגלות העסק לזמני משבר – למה נדרש בית העסק בזמנים אלו?

כשמדברים על הסתגלות העסק לזמני משבר, מדברים למעשה על חישוב מסלול מחדש. אם יש צורך לצמצם את כוח האדם בבית העסק, זה לא יהיה נעים אבל לפעמים יעיל מאוד. עוד דוגמה, הסתגלות של העסק לזמני משבר יכולה לכלול גם החלפת ספקים. מציאת ספקים זולים יותר והורדת העלויות.

אם אתם נדרשים לרדת באיכות המוצרים שלכם בעקבות החלפת ספק, מומלץ לחשוב פעמיים. אם תעשו זאת, יכול להיות שזה יהווה עבורכם פלסטר נקודתי. בטווח הארוך, ייתכן שאתם תפסידו לקוחות בעקבות סחורה ברמה נחותה מהמתחרים שלכם. עוד ב”רשימת” הדרכים שלנו להוביל את העסק להסתגלות בזמני משבר, העתקת פעילות עסקית לאונליין.

האם כדאי להעביר את הפעילות העסקית לאינטרנט?

חשוב לזכור, כשאתם מעבירים את הפעילות העסקית שלכם לאונליין, אתם לא רק יוצרים פתח ודלת חדשה להכנסה. אתם גם מצמצמי בעלויות מסוימות. בסופו של דבר, עסק אינטרנטי  לא יצריך ממכם תשלומי ארנונה, מים, חשמל, עובדים, שכירות ועוד. נכון, זה שינוי והוא עשוי להיות שינוי מהותי.

אם כך, ההמלצה היא לא בהכרח להעתיק את כל הפעילות העסקית לאונליין. בשורה התחתונה, אתם יכולים לעשות את זה בשלבים. בשלב הראשון יהיה עליכם להקים חנות אינטרנטית ולמלא אותה בסחורה שלכם. אם תרצו, תוכלו גם לשקול מכירת סחורות ומוצרים אחרים. וזו בדיוק הנקודה לציין, זמני משבר יכולים להוות הזדמנות מצוינת לשינוי או להרחבת פעילות עסקית.

קראו עוד על “בנייה ופיתוח חנות וירטואלית“.

פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ויוטיוב - תפעול רשתות חברתיות

מכירים את המשפט “אם אתה לא שם אתה לא קיים“. אז, בדיוק! כדאי מאוד לתפעל ולתחזק באופן שוטף את הפרופילים החברתיים העסקיים שלכם. עמוד הפייסבוק,האינסטגרם, יוטיוב וטיקטוק הם כלי חשוב מאוד בהגדלת קהל הלקוחות, וחשיפה לקהלים חדשים. הנוכחות ברשתות החברתיות ויצירת קשר באופן קבוע עם הלקוחות יחזקו את המותג ויגבירו את החשיפה. אז אם אתם עדיין לא שם, קדימה! זה הזמן!

קראו עוד על “קידום בפייסבוק“.

שינוי והרחבת הפעילות העסקית בזמני משבר

בעוד שאתם יכולים פשוט להעתיק את הסחורה שלכם לחנות אינטרנטית ולהתחיל למכור, אפשר גם אחרת.
אם אתם כבר מחוללים שינוי בעסק, כדאי לשקול להתחיל למכור מוצרים ושירותים שונים ממה שהצעתם ללקוחותיכם עד היום.
האינטרנט הוא הזירה המושלמת לאתר ספקים חדשים, ליצור קונקשנים עסקיים, לאתר מפעלים בחו”ל, שיטות שילוח יעילות ועוד.

בסופו של יום, זמני משבר יכולים להוות עבורכם הזדמנות, לא מפולת עסקית. אם אתם בוחנים את הצעדים שלכם בזמן משבר, אנחנו מציעים לכם להתייעץ איתנו בהקדם.
חברת דיגיטל קריאייטיב (Digital Creative) בעלת ניסיון רב בתחומים של בניית אתרי אינטרנט, עיצוב אתרים, שיווק עסקים קטנים וגדולים וקידום באינטרנט.

ייעוץ חינמי בזמן משבר למטרת שינוי והרחבת פעילות עסקית

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, במיוחד אם אתם מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלכם לאונליין. חברת דיגיטל קריאייטיב מספקת ייעוץ חינמי למטרת בניית אתרים, כמו כן בנוגע להקמת חנות אינטרנטית הכוללת סליקת אשראי. עם המון רצון לסייע לכל לקוח ולקוחה, מקצועיות חסרת פשרות וצוות של מומחים – אנחנו נעשה כל שביכולתנו כדי לסייע לכם בזמני משבר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email