אתר חנות וירטואלית

אתר חנות וירטואלית

הקמה ופיתוח חנות וירטואלית, חנויות און-ליין ואתרי מכירות

בעל עסק עדיין אין לך אתר עסקי? הגיע הזמן להקים אתר חנות וירטואלית לעסק! אנו בונים אתרי מסחר אלקטרוני וחנויות און-ליין מרהיבות. החנות הוירטואלית מעניקה לבעל העסק מגוון יכולות כגון: ניהול מוצרים והזמנות, מכירה של מוצרים פיזיים ודיגיטליים, מנויים, סליקה, קופונים, ניהול מלאי ועוד. אנו שמים דגש על עיצוב החנות וחווית משתמש בהתאמה לאופי המותג. אנו ניצור אתר המשלב טכנולוגיות חדישות, רספונסיביות למכשירי סלולר והתאמה למנועי החיפוש.

מה זה חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית או כפי שנקראת על ידי  חלק מאיתנו: חנות דיגיטלית, אתר מכירות , חנות און-ליין וכו’ איננה חנות פיזית ואינה מחייבת קיומה של חנות פיזית. חנות האינטרנט היה אתר אינטרנט המכיל פונקציות אשר מהווים חנות מכירות באיטרנט. החנות הוירטואלית, היא למעשה אתר אינטרנט המכיל דפי HTML  תחת שם דומיין DOMAIN NAME.

הפעילות העסקית של המסחר דרך החנות הוירטואלית נקראת מסחר אלקטרוני E-Commerce. מסחר אלקטרוני הוא למעשה מסחר וביצוע עסקאות מסחריות באופן אלקטרוני, באמצעות תקשורת מחשוב ורשת האינטרנט. באמצעות אינטגרציה למסופי סליקה וחברות אשראי שונות אנו מאפשרים רכישת מוצרים על ידי כרטיסי אשראי או באמצעות PayPal דרך האתר. רכישת המוצרים מתאפשרת מכל מקום בעולם דרך כל מחשב וסמארטפון בעלי גישה לרשת האינטרנט.

הפונקציות בחנות וירטואלית:

  • ניהול מוצרים ומאפיינים מורכבים
  • הקמת מוצרים חדשים
  • הקמה וניהול קטלוג פריטים באתר
  • ניהול מאגר לקוחות בצורה מקוונת
  • ניהול מלאי מוצרים
  • ניהול הזמנות המבוצעות און-ליין
  • ניהול קופונים ומבצעים
  • שליטה והתאמת האתר למנועי החיפוש SEO
  • סליקה מקוונת מאובטחת של כרטיסי אשראי
  • אינטגרציה לחשבוניות ירוקות
  • אינטגרציה לחברות שילוח
  • חיפוש מוצרים בחנות, גלריות, טפסי יצירת קשר ועוד
בניית אתר חנות וירטואלית

קטלוג מוצרים:

חנות וירטואלית כוללת את רשימת קטגוריות ורשימת מוצרים ומידע מפורט אודות כל מוצר ומוצר ובכלל זה מק”ט (מספר קטלוגי), תיאור קצר של המוצר, תיאור נרחב של המוצר, שם היצרן, מחיר, מבצעים , הצעות למוצרים קשורים ו/או מוצרים משלימים למוצר זה. קטלוג המוצרים בחנות וירטואלית מוצג על פי קטגוריות, כאשר כל קטגוריה יכולה להכי  תת-קטגוריות באופן היררכי.

שדרוג מכירה באמצעות Up Selling:

כאשר הגולש מתעניין במוצר מסוים, מערכת החנות מאפשרת להציע שדרוגים ותוספות של מוצרים נלווים בהתאם למוצר שנבחר על ידי הגולש. על ידי כך נוכל להגדיל את סל הקניות.

שדרוג מכירה באמצעות Cross Selling:

מנגנון זה מאפשר להציג מוצרים בהם חשובה ההתאמה הטכנית למוצר הראשי. לדוגמא: אם מדובר במוצר מקטגוריה מסוימת , הרי שנוכל להתאים לו מוצר משלים מאותה קטגוריה או לפי פרמטרים שאותם נקבע.

החזרת לקוחות שביצעו נטישת עגלה:

החנות הווירטואלית מאפשרת לנו לקבל מידע אודות לקוחות שנטשו עגלה ולפנות אליהם בדוא”ל אוטומטי, לשלוח להם קופון הנחה ולדרבן אותם לבצע קנייה.

מבצעים וקופונים:

אחת הפונקציות השיווקיות החזקות ביותר היא ניהול מבצעים וקופונים המאפשר לייצר לתזמן ולהעלות מבצעים וקופונים בחנות האתר.

תמחור משלוחים:

המערכת מאפשרת לנו להגדיר ולתמחר משלוחים בזמן אמת באתר. החישוב יכול להתבסס על סכום המוצרים בעגלת הקניות, כמות המוצרים או אזורי השילוח.

התאמה למנועי חיפוש SEO:

הטמעת פלאגין להתאמה וקידום אורגני של האתר במנועי החיפוש.

מערכת דוחות אנליטיקה לחנות ה E-Commerce:

מערכת דוחות הסטטיסטיים למעקב אחר הזמנות, עסקאות, מוצרים, לקוחות וכו. המערכת מספקת דוחות ונתונים אנליטיים שונים לגבי האספקטים הקשורים  למסחר האלקטרוני.

עדיין לא בטוח אם אתה צריך אתר?

  • המסחר ברשת  בעידן הקורונה גובר מיום ליום!
  • אתר מכירות מגדיל מכירות באופן ניכר!
  • לקוחות חדשים מגיעים דרך מנועי החיפוש!
  • אתר משדר אמינות, מחזק את ערך המותג.
  • האתר הינו כלי יעל להעברת מסרים.
  • תקשורת אינטראקטיבית עם הלקוחות.
  • האתר זמין 24\7 לקהל הלקוחות.
  • דרך נוחה ויעילה לנהל את מאגר הלקוחות.
     
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דיגיטל קריאייטיב

בניית אתרים, קידום אורגני, קידום ממומן, אופטימיזציה לאתרים