דיגיטל קריאייטיב - מדיה 4

אתר חנות וירטואלית

בנייה ופיתוח אתרי מכירות

אתר חנות וירטואלית

הקמה ופיתוח אתר חנות וירטואלית, חנויות און-ליין ואתרי מכירות

הגיע הזמן להקים אתר חנות וירטואלית לעסק! אנו בונים אתרי מסחר אלקטרוני וחנויות און-ליין מרהיבות. החנות הוירטואלית מעניקה לבעל העסק מגוון יכולות כגון: ניהול מוצרים והזמנות, מכירה של מוצרים פיזיים ודיגיטליים, מנויים, סליקה, קופונים, ניהול מלאי ועוד. אנו שמים דגש על עיצוב החנות וחווית משתמש בהתאמה לאופי המותג. אנו ניצור אתר המשלב טכנולוגיות חדישות, רספונסיביות למכשירי סלולר והתאמה למנועי החיפוש.

דיגיטל קריאייטיב - מדיה 5
אתר חנות וירטואלית

מה זה אתר חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית או כפי שנקראת על ידי  חלק מאיתנו: חנות דיגיטלית, אתר מכירות , חנות און-ליין וכו’ איננה חנות פיזית ואינה מחייבת קיומה של חנות פיזית. חנות האינטרנט היה אתר אינטרנט המכיל פונקציות אשר מהווים חנות מכירות באיטרנט. החנות הוירטואלית, היא למעשה אתר אינטרנט רגיל המכיל דפי HTML  תחת שם דומיין DOMAIN NAME.

הפעילות העסקית של המסחר דרך החנות הוירטואלית נקראת מסחר אלקטרוני E-Commerce. מסחר אלקטרוני הוא למעשה מסחר וביצוע עסקאות מסחריות באופן אלקטרוני, באמצעות תקשורת מחשוב ורשת האינטרנט. באמצעות אינטגרציה למסופי סליקה וחברות אשראי שונות אנו מאפשרים רכישת מוצרים על ידי כרטיסי אשראי או באמצעות PayPal דרך האתר. רכישת המוצרים מתאפשרת מכל מקום בעולם דרך כל מחשב וסמארטפון בעלי גישה לרשת האינטרנט.

את הקמת אתר המכירות אנו מבצעים במערכת הוורדפרס (WordPress.Org) מערכת לניהול תוכן, וכן, בעזרת פלאגין ווקומרס, המאפשר את פיתוח מערכת המסחר הדיגיטלי.

החנות וירטואלית מעניקה לך מגוון יכולות שליטה וניהול

אתר קטלוג לעסק
אתר מכירות

לחנות הוירטואלית מגוון יכולות מתקדמות:

התאמה למנועי חיפוש SEO:

התאמה וקידום אורגני של האתר במנועי החיפוש. תהליך האופטימיזציה לאתר מתבצע על ידי התאמת התוכן למנועי החיפוש , שיפור והתאמת תוכן בעמוד ומחוץ לעמוד וכן התקנת פלאגינים יעודיים סכמות ועוד..

תמחור משלוחים:

המערכת מאפשרת לנו להגדיר ולתמחר משלוחים בזמן אמת באתר. החישוב יכול להתבסס על סכום המוצרים בעגלת הקניות, כמות המוצרים או אזורי השילוח.

מבצעים וקופונים:

אחת היכולות השיווקיות החזקות ביותר היא ניהול מבצעים וקופונים המאפשר לייצר לתזמן ולהעלות מבצעים וקופונים בחנות האתר.

שדרוג מכירה באמצעות Up Selling:

כאשר הגולש מתעניין במוצר מסוים, מערכת החנות מאפשרת להציע שדרוגים ותוספות של מוצרים נלווים בהתאם למוצר שנבחר על ידי הגולש. על ידי כך נוכל להגדיל את סל הקניות.

שדרוג מכירה באמצעות Cross Selling:

מנגנון זה מאפשר להציג מוצרים בהם חשובה ההתאמה הטכנית למוצר הראשי. לדוגמא: אם מדובר במוצר מקטגוריה מסוימת , הרי שנוכל להתאים לו מוצר משלים מאותה קטגוריה או לפי פרמטרים שאותם נקבע.

החזרת לקוחות שביצעו נטישת עגלה:

החנות הווירטואלית מאפשרת לנו לקבל מידע אודות לקוחות שנטשו עגלה ולפנות אליהם בדוא"ל אוטומטי, לשלוח להם קופון הנחה ולדרבן אותם לבצע קנייה.

מערכת דוחות אנליטיקה לחנות ה E-Commerce:

חנות וירטואלית, אתר מכירות יכול לספק מענה לניהול בקרה ואנליטיקה. מערכת דוחות הסטטיסטיים למעקב אחר הזמנות, עסקאות, מוצרים, לקוחות וכו. המערכת מספקת דוחות ונתונים אנליטיים שונים לגבי האספקטים הקשורים  למסחר האלקטרוני.

שירותים נוספים

פרטי קשר

לקוחות ממליצים

דיגיטל קריאייטיב - מדיה 4

שלחו הודעה תענו בהקדם!